A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Márkaépítés keresőmarketing eszközökkel Márkaépítés keresőmarketing eszközökkel

Dátum: 2010-09-12

Ügyfél oldalról sokszor felmerülő kérdés, hogyha brandépítés céljából akarjuk használni az online marketing eszközöket, akkor szükség van-e keresőmarketingre, illetve a keresőmarketing hogyan építhető be a brandépítés stratégiájába?

Az Enquiro Research 2009-ben végzett kutatása bizonyította, hogy még az ismert, régóta a piacon lévő márkáknak sem szabad elhanyagolniuk a keresőmarketing használatát.

Google AdWords klikkek 4 forintért Google AdWords klikkek 4 forintért

Dátum: 2010-03-25

Magyar Turizmus Rt. az idén is meghirdette az elmúlt években nagy sikerrel megrendezett "Torkos csütörtök" programját.

Net Pincér-t üzemeltető Viala Kft. az eseményhez online asztalfoglalási lehetőséget biztosító portált készített, melynek népszerűsítésével, a domain név megvásárlásával a hazai keresőpiac egyik legnagyobb szereplőjét, a Klikkmániát bízták meg.

Megjelenített URL az AdWords-ben Megjelenített URL az AdWords-ben

Dátum: 2010-05-24

A Google  AdWords kampányok során sokszor méltatlanul kevés figyelmet fordítunk a megjelenített URL-ekre.

A megjelenített URL az AdWords hirdetések utolsó sorában található, maximum 35 karakter hosszú webcím. A megjelenített URL-nek nem kell megegyeznie azzal a címmel, amire hivatkozik, csak a tődomainban kell megegyezniük. (Pl.: A www.pelda.hu/webaruhaz/termek/230.html című oldal helyett állhat www.pelda.hu)

Sokszor a két webcím megegyezik egymással, ami nem minden esetben szerencsés: a megjelenített URL számít a hirdetések sorrendjét nagyban befolyásoló minőségi pontszámok kalkulációja során, így célszerű itt is egy kulcsszót elhelyeznünk.

Hogyan írjunk jó megjelenített URL-eket?

Továbbra is hirdethetünk márkanévre az AdWords-ben Továbbra is hirdethetünk márkanévre az AdWords-ben

Dátum: 2010-03-24

Sok AdWords hirdetést használó nem tudja, de a keresőhirdetésben lehetőség van márkanevekre történő hirdetésre is.

márkanévre történő hirdetés ellen a luxus termékek forgalmazásában érdekelt Louis Vuitton Moet Hennessy nyújtott be bírósági keresetet, mivel a márkanévre történő keresés esetén a találati oldal hirdetései között hamisítványokkal kereskedő cégek is megjelentek.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga