A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Hogyan legyen kevesebb visszaforduló látogatónk? Hogyan legyen kevesebb visszaforduló látogatónk?

Dátum: 2012-08-08

A Google Analytics egyik legfontosabb minőségi mérőszáma a "bounce rate", a visszapattanási, visszafordulási arány.

Ez a mérőszám mutatja meg, hogy a különböző forrásokból az oldalunkra érkező látogatók mennyire találják meg a keresett információkat, azt találják-e az oldalon, amit kerestek. A visszafordulási arány vizsgálatánál figyelembe kell venni, hogy az eredményt torzítja azoknak a látogatóknak a száma, akik az oldal megtekintése után valamelyik aldomainre navigálnak.

Google display hirdetés checklist

Dátum: 2011-10-18

Hogyan készítsünk jól konvertáló, azonnali választ kiváltó display hirdetést?

A bannervakság miatt törekedjünk rá, hogy hirdetésünk figyelemfelkeltő legyen, tartalmazza a legfontosabb információkat és ösztönözze cselekvésre a befogadót.

1. Cselekvésre történő felhívás (Call-to-action)

Call to action gombokA cselekvésre ösztönző felhívást világosan kell megfogalmazni, de lehetőleg kerüljük az olyan általános, sablonos megfogalmazásokat, mint a "Vásárolja meg most!", "Kattintson további információért!", "Regisztráljon!".

Etarget újdonságok

Dátum: 2012-01-19

Az új év tiszteletére több újítással is megörvendeztetett minket a magyar keresőhirdetés piac második legnagyobb szereplője, az eTarget.

1. A legszembetűnőbb újdonság, hogy bár a narancssárga-fehér színkombináció dominánciája megmaradt, "ráncfelvarrást" kapott az oldal: modernebb, könnyebben navigálható lett mind maga a honlap, mind pedig a hirdetéskezelő felület.

Hogyan határozza meg az AdWords a kattintások árát? Hogyan határozza meg az AdWords a kattintások árát?

Dátum: 2011-10-13

A Pulp Media egy nagyon szemléletes infografika segítségével mutatja be, hogyan is működik a Google AdWords-ben a licitmenedzsment, hogyan határozza meg a program a fizetendő kattintási díjat:

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga