A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

A leggyakoribb keresőoptimalizálási hibák A leggyakoribb keresőoptimalizálási hibák

Dátum: 2013-10-24

Egy működő, folyamatosan fejlesztett webhely esetében ajánlatos időnként keresőoptimalizálási auditot készíteni.

Elsősorban akkor fontos, ha tartalomkezelő rendszert használva (pl.: Wordpress, Joomla!, Drupal) egy kisebb vállalkozás maga szerkeszti a weboldalát vagy ellenkezőleg, nagy terjedelmű, portál oldalról, vagy webáruházról van szó, melyet több webmester, ügynökség fejleszt. 

YouTube videó hirdetés optimalizálása YouTube videó hirdetés optimalizálása

Dátum: 2012-09-21

A YouTube 800 millió egyedi felhasználó látogatja havonta, így a hirdetések segítségével könnyen, gyorsan érhetün el nagy tömegeket. Ahhoz, hogy a hirdetéseink minél hatékonyabbak legyenek és kedvező áron jussunk hozzájuk optimalizálni kell őket.

Az optimalizálásnak három fő területe van:

  1. A videó kreatívjának optimalizálása
  2. A licit optimalizálása
  3. A célzás optimalizálása

Javascript keresőoptimalizálás?! Javascript keresőoptimalizálás?!

Dátum: 2013-07-29

Egy weboldal specifikációja, funkcióinak megálmodása során a honlap tulajdonosa, a megrendelő (mivel általában nem IT szakember) áltlában nem kérdez rá a programozási nyelvre, a technikai megvalósítását a programozóra bízza.

A hosszú távú keresőoptimalizálási stratégia szempontjából azonban hasznos lenne, ha már a fejlesztés ezen fázisában bevonásra kerülne keresőoptimalizálási szakember, vagy a programozók a keresőoptimalizálási szempontokat is szem előtt tartva készítenék el a weboldal kódját.

Linképítési praktikák webshopoknak Linképítési praktikák webshopoknak

Dátum: 2012-09-17

A webshopok off-site keresőoptimalizálása, a linképítés sok szakembernek is kihívást jelent.

Egy webáruház több száz, adott esetben akár több ezer oldalból is állhat, tartalma pedig dinamikusan változik: hogyan kezdjünk neki a linképítéshez, hogyan érjük el, hogy a felhasználók maguk építsenek linkeket?

 

Kezdjük a munkát az áruház nyitása előtt!

A tervezett indulás előtt egy átmeneti, statikus oldal és egy bevezető teaser kampány (pl. humoros, érdekes vírusvideó) segítségével már a webshop tényleges indulása előtt sok érdeklődőt és velük együtt értékes linket szerezhetünk.

Linkek irányítása a kategória oldalakra

Az e-commerce oldalak legstabilabb, legbiztosabb pontjai az úgynevezett kategória oldalak, a termékcsoportok gyűjtőoldalai.

A linképítés során ezekre az oldalakra kell koncentrálnunk, hiszen az oldal esetleges átalakítása, a termékek változása esetén ezek azok az oldalak, amik állandóak.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga