A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Globális facebook oldalak Globális facebook oldalak

Dátum: 2014-03-15

Sokáig megoldatlan volt a facebook vállalati oldalaknál a több nyelvű oldal létrehozása.
A nemzetközi márkák számára 2 lehetőség kínálkozott:
1. Létrehoztak egy globális, angol nyelvű oldalt és mellette lokális nyelvi oldalakat.
2. Egy globális oldalt működtetek, ahol az adminok saját nyelvükön, saját országukra targetálva tették közzé posztjaikat, így minden rajongó a saját nyelvére vonatkozó üzeneteket láthatta.

Februári nagy Facebook édesség benchmark Februári nagy Facebook édesség benchmark

Dátum: 2014-03-05

Sok marketinges még ma is csodafegyverként tekint a facebook-ra és információk hiányában irreális elvárásokat támaszt a rajongói aktivitást illetően.

Kíváncsiak voltunk, hogyan teljesítenek kedvenc édességeink a facebookon és készítettünk egy mini benchmark kutatást: megvizsgáltuk tíz, a Socialbakers.com toplistáján az első 100, legnagyobb magyar rajongói táborral rendelkező brand között található, darabos édesség facebook  rajongói oldalának teljesítményét.

Az összehasonlításból a csokik, csokiszeletek mellől természetesen a legnagyobb magyar rajongói oldallal rendelkező édesség, a Pöttyös Túró Rudi sem hiányozhatott.

Facebook nyereményjátékok Facebook nyereményjátékok

Dátum: 2014-03-11

2013 év végén a facebook megváltoztatta a nyereményjátékokra vonatkozó szabályzatát: míg addig szabályosan csak alkalmazáson, applikáción belül lehetett nyereményjátékot hirdetni, most már az üzenőfalon is lehetőség van a rajongókat aktivizáló játékok indítására.

Nézzük, mi változott, hogyan használhatjuk ki a módosítások előnyeit, illetve hogy tényleg segíti-e ezzel a facebook a kisvállalkozások marketingjét?

Hatékony közösségi marketing  webáruház tulajdonosoknak Hatékony közösségi marketing webáruház tulajdonosoknak

Dátum: 2014-03-03

Webáruház tulajdonosként hogyan használhatjuk hatékonyan a közösségi médiát?

Hogyan kommunikáljunk a facebook-on?

Céges facebook oldal, márka oldal, vagy kategória oldal létrehozása és üzemeltetése a célravezetőbb?

Hogyan használjuk a nyereményjátékokat különböző üzleti céljaink érdekében?

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga