• Facebook, Twitter, Google plus


    • Közvetlen kommunikáció a felhasználókkal, célcsoporttal
    • Interaktív kommunikáció
    • Vásárlói hűség kialakítására
    • Audió- és videó tartalmak megosztása
    • Költséghatékony hirdetési eszköz
  • Wordpress, Joomla!, HTML


    • Weboldal akár pár nap alatt
    • Egyedi igényekre szabható keretrendszerek
    • Webmester nélkül módosítható weboldal
    • Könnyen változtatható, módosítható megjelenés
    • Webáruházhoz, portál oldalhozhoz is tökéletes megoldás

Facebook nyereményjátékok Facebook nyereményjátékok

Dátum: 2014-03-11

2013 év végén a facebook megváltoztatta a nyereményjátékokra vonatkozó szabályzatát: míg addig szabályosan csak alkalmazáson, applikáción belül lehetett nyereményjátékot hirdetni, most már az üzenőfalon is lehetőség van a rajongókat aktivizáló játékok indítására.

Nézzük, mi változott, hogyan használhatjuk ki a módosítások előnyeit, illetve hogy tényleg segíti-e ezzel a facebook a kisvállalkozások marketingjét?

Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 1. Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 1.

Dátum: 2014-03-02

2014. február 28-án került megrendezésre az 1. Webáruház Marketing Nap, melynek tanulságait összegezzük a következő bejegyzésekben, tippeket adunk a webáruház hatékonyságának, konverziójának, értékesítéséi volumenének növelésére.

Sok webáruház tulajdonos irreális elvárásokkal indítja be üzletét, de tisztában kell lenni azzal, hogy Magyarországon a webshop-ok több, mint felének 1%-nál kisebb a konverziója. Nem elég a jó ötlet, megfelelő kivitlezésre és marketingkommunikációra is szükség van a sikerhez.

Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 2. Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 2.

Dátum: 2014-03-04

Az előző bejegyzésben azt mutattuk meg, hogyan döntenek a fogyasztók, miért jó, ha határozottan, jól elkülöníthetően pozícionáljuk webáruházunkat és brandet, márkát építünk termékünk köré.

Ebben a bejegyzésben arról lesz szó, hogyan tartsuk a felhasználókat az oldalon, hogyan támogassuk őket abban, hogy eljussanak a tranzakcióig, hogyan biztosítsunk pozitív vásárlási élményt számukra.

Hogyan készül a jó landing page? Hogyan készül a jó landing page?

Dátum: 2014-01-28

Amennyiben weboldalunkon értékesíteni szeretnénk, vagy "lead"-eket, potenciális ügyfelek adatait szeretnénk összegyűjteni, akkor elengedhetetlen, hogy legyen egy, termékünk, szolgáltatásunk szempontjából jól konvertáló, hatékony fogadó oldalunk, "landing page"-ünk.

Az online hirdetési kampányoknál ez az oldal funkcionál fogadó oldalként, ide érkeznek a hirdetésre kattintók.
A "landing page" megjelenése, kialakítása céljától függően - pl. közvetlen értékesítés vagy lead gyűjtés - különböző.

Projektek - a teljesség igénye nélkül

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga