A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Bing Accredited Professional nemzetközi hirdetési vizsga Bing Accredited Professional nemzetközi hirdetési vizsga

Dátum: 2014-02-03

Ismét vizsgázottak lettünk: ezúttal a Bing hirdetési kampányainak menedzselésére vonatkozó vizsga követelményeit teljesítettük.

Világviszonylatban a keresők piacát a Google dominálja átlag 75-85%-os részesedéssel a desktop keresések, és 90%-os részesedéssel a mobil keresések között, de egyes országokban jelentős a helyi, vagy egyéb nemzetközi keresők jelenléte is. 

Google - bing keresőoptimalizálás: 1:0? Google - bing keresőoptimalizálás: 1:0?

Dátum: 2010-02-24

A 2009-es Internet Hungary konferencia egyik kiemelt témája volt az SMO (Social Media/Marketing Optimization), a közösségi média optimalizálás.

Ennek oka, hogy ma már az emberek az internetezéssel töltött idő 25%-át a közösségi oldalakon töltik, ez közel háromszor annyi, mint amennyit információkeresésre fordítanak a Google-ban. (Adatok forrása: Nielsen, Ipsos-Gemius: 2009. szeptember)

Természetesen a közösségi média sem csodafegyver, nem való mindenkinek: vannak olyan iparágak, termékek, amik jelenléte a közösségi oldalakon szükségtelen és céltalan. Ilyenek a kifejezetten szűk B2C szektor számára készülő termékek, egy szűk piac számára nyújtott speciális szolgáltatások.

A közösségi média erejét leginkább a B2C célcsoporttal rendelkező cégek tudják kiaknázni. Ahhoz azonban, hogy a lehető legjobb eredményt érjék el, természetesen e marketing eszköz használatánál is elengedhetetlen a tervezés és az eredmények mérése, a különböző csatornákon (pl. twitter, facebook, fórumok, blog, videómegosztó oldalak, stb.) közvetített üzenetek tartalmának és kreatív megjelenítésének összehangolása, a megfelelő csatornák kiválasztása, azaz az SMO.

Facebook titok: lehullott a lepel Facebook titok: lehullott a lepel

Dátum: 2013-01-15

A facebook extra gyorsasággal hirdetett mai sajtótájékoztatóján - sokak várakozása ellenére - nem a facebook mobilt, hanem egy új kereső funkciót, a Graph Search-et jelentette be.

Nemsokára nem csak nevekre, kategóriákra, vagy egyszerű kifejezésekre kereshetünk, de olyan összetett kérdésekre is, mint hogy barátaink közül pl. ki szeret túrázni?

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga